Kõrgem Kunstikool Pallas
Õppekava: NAHADISAIN JA RESTAUREERIMINE 2014
VastuvõttKeskharidust tõendav dokument, TKK sisseastumiseksamite edukas sooritamine ja vastuvõtt paremusjärjestuse alusel
Lõpetamisel saadud diplomi või kraadi nimetusRakenduskõrgharidusõppe diplom (nahadisain ja restaureerimine; spetsialiseerumine disaini või restaureerimise suunal)
Lõpetamise dokumentRakenduskõrgharidusõppe diplom, akadeemiline õiend,
diploma suplement Eesmärkanda kvaliteetne rakenduskõrgharidus nahadisaini valdkonnas spetsialiseerumisega disaini või restaureerimise suunal;
2. tagada iseseisva mõtlemis- ning otsustus- ja kohane- misvõimega spetsialistide ja/või loovkunstnike järelkasv; 3. võimaldada mitmekülgsete erialaste teadmiste ja oskuste omandamist ning soodustada loovuse ja isikupära arengut; 4. luua valmisolek õpingute jätkamiseks magistriõppes, samuti pidevaks enesetäiendamiseks muudes vormides ning elukestvaks õppeks; 5. ühendada õppekavas erialatemaatika aksessuaari- disainist köitekunsti ja restaureerimiseni, mis on nahakunsti õpetamise valdkonnas unikaalne. Kvalifikatsioonkõrghariduse esimene aste,
Eesti kvalifikatsiooniraamistiku 6. tase, Euroopa elukestva õppe kvalifikatsiooniraamistiku 6. tase Valikuvõimalused õppekava läbimiseksÜldmoodul, eriala- ja praktikamoodul: kohustuslik.
Valik- ja vabaainete moodul: kohustuslik on valida kahe üldainete valikploki vahel (vt õppekava moodulid). Vaba- ja avatud aineid on võimalik valida TKK-s pakutavate ainete hulgast ja teistest kõrgkoolidest. Suunamoodulid: kohustuslik on valida disaini ning konserveerimise/restaureerimise suuna vahel. Õpingute jätkamise võimalusedmagistriõpe
Õppekava ülesehitusÕppekava (240 EAP) koosneb järgmistest moodulitest:
Üldmoodul 54 EAP I Teoreetilised üldained 22 EAP II Praktilised üldained 32 EAP Valik- ja vabaainete moodul 21 EAP I Valikplokk 10 EAP II Avatud ja vabaained 11 EAP Erialamoodul 65 EAP Erialamooduli üldained 7 EAP Erialamooduli teoreetilised ained 8 EAP Erialamooduli praktilised ained 50 EAP Spetsialiseerumine A Disaini suuna moodul 50 EAP I Suunamooduli sissejuhatavad ained 4 EAP II Suunamooduli teoreetilised ained 10 EAP III Suunamooduli praktilised ained 36 EAP Spetsialiseerumine B Konserveerimise/restaureerimise suuna moodul 50 EAP I Suunamooduli sissejuhatavad ained 4 EAP II Suunamooduli teoreetilised ained 10 EAP III Suunamooduli praktilised ained 36 EAP Praktikamoodul 50 EAP Praktika ja praktilised projektid 33 EAP Lõputöö praktika 2 EAP Lõputöö 15 EAP Õppekava õpiväljundidÕppekava läbinu
- mõistab nahadisaini ja restaureerimise põhimõisteid, toimemehhanisme ja funktsioone ühiskonnas; - seostab kultuuri valdkonna rakendusmehhanisme; - suudab ammutada olulisimat eriala ajaloost ning rakendab neid teadmisi uuenduslike ideede teostamiseks; - oskab koguda, selekteerida, analüüsida ja kriitiliselt hinnata erialast teavet ja kasutab teoreetilisi teadmisi praktikas; - on võimeline genereerima loomingulisi ideid ja julgeb katsetada tehnoloogia ja kontseptsiooni osas; - oskab erialases töös teadlikult valida ja kasutada sobivaid materjale ja meetodeid; - mõistab ja rakendab disaineri/restauraatori ja kliendi vahelist suhtlusprotsessi; - suhtub sallivalt erinevatesse kultuuridesse, hoiakutesse ja väärtushinnangutesse; - on sotsiaalselt ja eetiliselt tundlik ning sekkub vajaduse korral kodanikuühiskonna protsessidesse erialaste vahenditega; - on algatus-, organiseerimis- ja planeerimisvõimeline ning vastutustundlik, töötades üksi või meeskonnas; - kasutab emakeelt ja vähemalt ühte võõrkeelt erialaga seonduvate probleemide üle arutlemisel kirjalikult ja suuliselt; - on pädev töötama aksessuaari- ja köitedisaineri, stilisti, kunstiadministraatori või köite-, objekti- ja paberirestauraatorina; - on kohanemisvõimeline uutes olukordades ning valmis elukestvaks õppeks. Vaata õppekavaaineid | |||||||||||||||||||||||||||||||||